עורך דין פציעות ספורט

תאונות ספורט הן דבר שכיח והן מתרחשות בקרב לא מעט ספורטאים שכן ספורט מטבע הדברים הוא בעל פעילות גופנית רבה ועל כן גוברת השכיחות לפציעה במהלך פעיות שכזאת. לשם כך ישנם עורכי דין המתמחים בייצוג נפגעי תאונות ספורט.

פציעות בספורט הן עניין שבשגרה בקרב העוסקים בפעילות ספורטיבית על בסיס קבוע. יש מי שעושים זאת במסגרת מקצועית אישית או קבוצתית ויש מי שעושים זאת כתחביב או במסגרת חברית. בכל המיקרים הללו כאשר ישנה פציעה ספורטיבית במרבית המיקרים מטפלים בה וחוזרים לפעילות במהרה. כאשר מדובר בפציעה מורכבת יותר וכאשר יש צורך במאבק על תשלומי ביטוח בכלל או ביטוח לאומי בפרט, כדאי לשכור שירותי עורך דין פציעות ספורט המתמחה בייצוג בנושאים הללו.

מהן פציעות ספורט?

פציעות במהלך פעילות ספורטיבית יכולות להתרחש בכל סוגי הספורט הקיימים. לדוגמא:
פציעה במשחק כדורגל עקב פגיעה חזקה ברגל, בברך או בקרסול ואף שבר שמונע המשך יכולת לשחק בצור המקצועית בתחום לתקופה ממושכת או פציעה שכזאת המונעת פעילות תיקנית של הרגל לאורך זמן בחיי היומיום ובתיפקוד רגיל.

פציעה בספורט הנחשב אתגרי דוגמת סקייטבורדינג, סנפלינג או סקי. פציעה בגב או ברגליים שמקשה על המשך פעילות ספורטיבית או אף על תיפקוד יומיומי עקב כאבים או צורך בטיפולים.

פציעה בשרירים או ברצועות בעקבות ריצה מקצועית או כפעילות פנאי קבועה להנאה ובריאות הגוף. פציעות שכאלו דורשות זמן החלמה מהיר ומקשות על החיים הרגילים מבחינת ביצוע מטלות בסיסיות.

על מה ניתן לתבוע בעקבות פציעה ספורטיבית?

פציעות ספורט מאפשורת לתבוע בכמה אופנים כשהבולטים שבהם:
  • תביעה עבור כאב וסבל של הניפגע עקב הפציעה או תהליכי הטיפול שלה.
  • תשלום עבור הוצאות ונסיעות שחלו על הנפצע במהלך תקופת הטיפולים ו\או ההחלמה שלו.
  • תשלומים עבור עזרת צד ג' באם הניפצע אינו יכול לתפקד כראוי בחיי היום יום עקב הפציעה.
  • תביעה בגין הפסדי שכר בעתיד באם הניפגע לא יוכל להמשיך לעבוד עקב הפציעה או באם קריירה ספורטיבית שלו נקטעה בשל כך.
  • דרישה לפיצוי עקב הפסדי פנסיה עתידיים של הניפצע באם אינו ממשיך בעבודתו או במקצועו הספורטיבי עכב הפציעה.

עורך דין פציעות ספורט הוא התשובה לכל השאלות והפתרונות בנושאים הללו ואם קרה וניפצעתם בפעילות ספורטיבית כלשהי, אם עקב תנאי השטח, תנועה שאינה נכונה או פציעה על ידי גורם חיצוני, זכותכם לתבוע את המגיע לכם וכדי לעשות זאת כראוי יש מיד לפנות לעזרת עורך דין הבקיא בנושאים הללו ומתמחה בכך.